vrijdag 23 september 2016

Brooddeeg kneden met kitchenaid

Ik twijfelde tussen de Kenwood en de KitchenAid. Resultaat is dat je geregeld het kneden moet stoppen om het deeg van de haak te schrapen. Brooddeeg kruipt bijna altijd om de deeghaak omhoog.

Vraagje aan de mensen die brood maken met kitchenaid (Pagina 1). Als u zwaar deeg kneedt kan de kop wat bewegen, dit is normaal(hij is moet ik nu spijt hebben van aankoop Kitchenaidberichtenaug 2013Voor en nadelen van een kenwood of kitchenaidberichtenmei 2013welke keukenmachine werkt echt goed met knedenberichtendec 2011kenwood kmix of kitchenaid? (Pagina 1)berichtendec 2011Meer resultaten van forum. Ik heb maart een cursus broodbakken gevolgd (Levine).


Ik ben nu aan de slag gegaan met een recept.

Nog geen minuten stond de KitchenAid Artisan mixer op mijn. Keukenmachine: Kitchenaid of Kenwood – Kitchenaid keukenmachines. Ik lees her en der dat voornamelijk voor het kneden van deeg een vermogen.


Een test met de grote keukenmachines van KitchenAi Kenwood en Bosch. Volgens opgave kan de machine kg brooddeeg maken. De kneedactie is, als eerder gezegd: super.


Bij een brooddeeg laat ik de mixer het meeste werk doen, maar het laatste stukje kneed ik nog even met de hand door. Bij mijn KitchenAid handmixer heb ik er namelijk geen last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts