vrijdag 23 september 2016

Jampotjes blokker

Pas op voor de beugeldekselpotten van Blokker en Xenos. Omdat de inhoud van de Aldi jampotten niet lekker is, kun je die maar . Ik heb kleintjes gekocht bij Blokker, formaat jampotje, voor per stuk. Rodebeuk (dus gewoon de hete jam in de gerecyclede jampotjes). Je kan ook lege jampotjes bij de Blokker kopen, maar waarom zou je niet die €0. Misschien kunnen wij je helpen met de volgende gerelateerde producten?


Voor het bewaren van zelfgemaakte jam kun je nieuwe jampotten of weckpotten kopen bij de Blokker of bijvoorbeeld de Xenos. Mogen zowel jampotjes als weckpotjes zijn. Action, Xenos, Blokker, Ikea ben ik geweest.


Zelf gebruiken we liever gebruikte maar goed schoongemaakte jampotten, . Daarom ben ik op zoek gegaan naar nieuwe, lege jampotten. Ik heb de jampotjes ook zien staan bij de Blokker, goed verstopt weliswaar, . Lege Flessen Jampotjes Mijn man irriteert zich. Een dunschiller, nog geen euro per stuk bij de Blokker, maar onmisbaar.

Een lange zoektocht naar jampotjes achter de rug. Bij Blokker aan de Marconistraat stonden nog wat leuke potjes. Ze waren vorige week (of de week daarvóór ) in de aanbieding bij de Blokker. Doe het in uitgekookte jampotjes om het te bewaren.


Deze jampotjes kunt u in verschillende maten kopen bij de Blokker of de Xenos. BLOKKER Deen, Westerblokker 11 BOVENKARSPEL Deen, De Middend 250-252. Voorraadpot deksel met hartje van blokker voor €3. Was een leeg jampotje af en gebruik deze als bewaarpotje voor bv. Afvalbakken kunt u kopen bij huishoudelijke winkels zoals Blokker en Xenos, maar ook . Explore Sandra Vonk's board dekselse potjes on Pinterest, the world's catalog of ideas.


Hierbij wil ik een klacht melden over Xenos : Heb bij de Xenos een set van mini jampotjes gekocht. Ze zien er uit als de potjes die je -gevuld . Toen zag ik vorige week ofzo bij de blokker jampotjes in de aanbieding. Jampotjes van het merk Huismerk - Blokker verkrijgbaar bij Blokker voor slechts 1. Hoort onder Huishouden Benodigdheden Koken.


Als je zelf niet genoeg lege jampotjes hebt, kun je ook inmaakpotjes kopen, bijvoorbeeld bij Blokker. Maar Ariadne at Home is opnieuw terug bij Blokker! Zowiezo is het zeer onverstandig om jampotjes te gebruiken bij een.


Dezelfde dekseltjes bleken ook om de jampotjes van de Blokker te passen. Weckpotjes of, zoals ik op de foto gebruik, jampotjes, vind je gewoon bij winkels zoals de Xenos of Blokker. Blokker verkoopt ook echte, die wel luchtdicht zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts