maandag 17 april 2017

Lengte waterslang vaatwasser

De Scanpart Aanvoerslang Koudwater is geschikt voor vaatwassers en wasmachines en heeft een lengte van meter. Hoi, Ik ben aan het overwegen om een vaatwasser aan te schaffen, maar de enige plek is rechts van het aanrechtblok. Bij een vaatwasser wordt qua 'bouwmateriaal' niets meegeleverd.

Het enige wat erbij zit is een afvoerslang , een electriciteitskabel met stekker en een slang . Ik wil een vaatwasser en wasmachine in m'n keuken plaatsen, vaatwasser komt in. Is er een maximale lengte voor aan- en afvoerslangen voor. Ik wil mijn oude vaatwasser meenemen maar er is geen ruimte gelijk naast.

Mocht je slang net iets te kort zijn, er zijn langere slangen te koop. Aquastop-verlenging (lengte m); Lengte meter. Toe- en afvoerslang kan tot meter worden verlengd.


Is vereist wanneer het apparaat op meer dan m . Lengte: 90mtr Hoort bij afvoerpomp 792970. Universele afvoerslang voor wasmachine en vaatwasser. Kies uit ons uitgebreide slang assortiment aan- afvoerslang onderdelen en accessoires voor uw vaatwasser; o. Lange hittebestendige slang met twee kunststof schroefaansluitingen.


De klep van de vaatwasser staat open en ik spoel even wat af.

Een nieuwe slang van Electrolux is de beste manier om zeker te zijn van een. Deze afvoerslang voor vaatwassers en is geribbel waardoor hij in lengte . De slang is ten eerste al te kort en ik weet niet of de pomp zo hoog kan pompen ? Hij had namelijk de afvoerslang van zijn vaatwasser door het raampje. Maar zoals ik het goed begrijp zal de lengte van de afvoerslang die . Bosch SGZ10Accessoire - Afvoerslang vaatwasser. Bosch SGZ10Accessoire - Afvoerslang vaatwasserAquastop-verlenging met een lengte meter. Check of er geen knik in de slang zit en of de sluitringen nog intact zijn.


Als de wasmachine lekt tijdens het vullen, tijdens het pompen of bij het centrifugeren, . Door een gebarsten slang kan er water lekken op de elektrische onderdelen van uw vaatwasser waardoor er storingen kunnen ontstaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts