maandag 17 april 2017

Wasmachine danst tijdens centrifugeren

Op een te lichte vloer gaat mening wasmachine al dansend van zijn plek alsof hij daar lol in heeft. Tijdens deze studie heb ik veel vertraging opgelopen door dat mijn . Als hij gaat centrifugeren schud en loopt hij het hele hok door.

Als u een nieuwe wasmachine hebt gekocht wordt tijdens het plaatsen door . Ik heb de wasmachine al een jaar staan en hij bleef altijd op zn plek en nu ineens. Een zwaar beladen wasmachine kan gaan lopen tijdens het centrifugeren. Toch alleen maar om de trommel vast te houden tijdens transport?

Hallo, Heb al enige tijd gezocht hier maar mijn situatie komt niet helemaal overeen met wat ik hier lees. Help, je voelt de wasmachine door het hele huis trillen! Wij hebben dat ook geha er was ophangingsveer kapot gegaan tijdens het verhuizen!


Ditzelfde probleem heb ik met onze machine,plus daarbij nog eens een flink luid slaan vd trommel wanneer de machine begint te centrifugeren . Nadat mijn wasmachine tijdens het centrifugeren de tango danste in het was hok en. Wasmachine danst niet meer rond en blijft uitstekend op zijn plaats staan. Sommige huishoudens (en hun buren) hebben veel last van lawaai en trillingen zodra de wasmachine centrifugeert.


Een veel voorkomend probleem is een wasmachine die herrie maakt tijdens het centrigueren. Er komen enorme krachten vrij tjidens het centrifugeren, waardoor .

Hij maakt namelijk echt keiharde klappen als hij centrifugeert. Het is al vaker gebeurd dat er tijdens de was alles in dat overtrek terecht komt,. De machine is tijdens het wassen fluisterstil, maar bij het centrifugeren weet je af en toe niet wat je hoort! Wasmachine danst in Kampen via Kwaliteitsvakman. Tijdens het centrifugeren danst mijn wasmachine door de douche.


Ik heb een AEG Oko Lavamat 62en deze staat tijdens het centrifugeren echt te dansen. Mijn Indesit wasmachine danst tijdens het centrifugeren Help. Gesteld op 18-3-20om 13:in forum Indesit IWD 51Misbruik melden. Mijn Miele W6bonkt en schudt enorm tijdens het centrifugeren.


Ik heb de twee schokbrekers al vervangen, maar dat gaf geen verbetering. Uw wasmachine maakt een raar geluid tijdens wassen of centrifugeren, ratelend geluid: Er zit iets in. Verder staat de wasmachine ook waterpas, hij danst niet door de keuken. Ik denk dat daardoor tijdens het centrifugeren door de draaiende . De wasmachine draait weer stabiel en danst niet meer weg tijdens centrifugeren .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts