woensdag 19 april 2017

Smeg koelkast geluid

Prachtige koelkast, doet zijn werk ook prima maar als ik geweten had dat hij zoveel geluid maakt had ik hem nooit gekocht! Iemand ervaring met de retrokoelkast van SMEG? Ik lees op dit forum niet zo'n goeie commentaren over SMEG.

Of zie je misschien zelfs een lichte stijging in de elektriciteitsrekening? Vrees dan niet, alles wat je moet doen is een . Dit geluid wordt veroorzaakt door het inspuiten van het koelgas in de koelkast. Dit zijn geluiden die inherent zijn aan het product.

Het komt bijzonder vaak voor dat een koelkast, geplaatst in een open keuken,. Bekijk onze website voor de meest voorkomende oorzaken. Elk werkend koelsysteem heeft een zeker geluidsniveau. Vind hier alle reviews over de SMEG FAB28RITTricolore bij Coolblue.


Heb deze koelkast voor op kantoor besteld. Onze gloednieuwe Indesit koelkast bromt, rammelt en maakt. Tot mijn schrik kwam ik erachter dat deze koelkast (maar dat schijnt geen uitzondering te zijn op alle nieuwe types) zo veel meer geluid maakt .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts