donderdag 27 april 2017

Pastel servies jaren 50

Jaren rekje voor je pastel regout petit four schaaltjes. Zo goed als nieuw, rekje begin 50er jaren zonder eierdopjes perfect voor bij het pastel servies, ook .

Jager jaren servies - set schaaltjes. Qua Servies ben ik zelf gek op pastel, alhoewel ik de stoere jaren 50-ook geweldig vind. En dan het Engels rode servies ook zo mooi.


Al heel wat jaartjes verzamel ik het pastel servies van Petrus Regout uit de jaren 50.

Het servies bestaat uit zes pastel kleuren, rose, groen, licht . Borden in pastelkleuren, gemaakt door Regout Er zijn Producten. Amore servies, gele rand en de binnenzijde heeft een roos als bedrukking. Ze deelt haar liefde voor bijzonder servies met ons. Kenmerkend voor servies uit de jaren 5 is het . Explore coco grinsven's board interieur on Pinterest, the world's. Retro vintage eetkamerstoelen, jaren stoelen.


Schattig schaaltje met viooltjes en bovenin een gerstenkorreltje gebakken. Zonnig pastel koffiepotje Villeroy Boch.

Vintage set van melkbekers, gemaakt door Petrus Regout uit Maastricht. Deze aardewerken bekers zijn uitgevoerd in . In mijn winkel zal er vooral veel Hollands servies aangeboden worden. Prachtig pastel servies uit de jaren van Petrus Regout tot een oer oude Franse . En nu heb ik kasten vol met dat pastelkleurige serviesgoed uit de jaren en 60.


Soms staat er Royco of California op en soms ook niet. Goedewaagen Gouda-Holland pastel soepterrine. Goedewaagen Gouda jaren 50-aardewerken serviesgoed met decor Barone .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts