donderdag 16 november 2017

Liebherr comfort diepvries alarm

Het alarm van uw vrieskist of vrieskast waarschuwt u als de temperatuur in de vriezer te hoog wordt. De diepvriezer gaat over het algemeen piepen omdat er teveel onbevroren producten in één maal in het apparaat gestopt. Download hier gratis uw Liebherr CNesf 30Comfort NoFrost handleiding.

Ik heb een Liebherr diepvries net en na een dag begin alarm en F op display, . Juist, vanmorgen piepte hij, heb op een knopje geduw en nu piept ie niet meer, maar het alarmlichtje knippert nog wel. ALARM toets om de weergave van de hoogste temperatuur voortijdig . Hallo, Ben in het bezit van een vrieskast, Merk Liebherr Type Comfort Typenr 361364.

Mijn diepvries geeft periodiek temperatuur alarm. Al enige tijd steeg de temperatuur soms naar ca. C, echter na enige tijd ging hij vanzelf . Het is gekomen om dat de deur niet helemaal dicht was Toen kwam alarm melding dat het temperatuur te laag . Bij mijn no frost Bosch diepvrieskast (GSN24V01)gaat het alarm de. Ik ben op zoek naar hulp voor onze Liebherr vriezer. ProfLine Diepvriezer tal jaar geleden gekocht voor Horeca zaak, krijg alarm dat hij zijn vrieswaarden niet meer haalt.


Toets voor uitschakelen geluidssignaal bij alarm. Laat diepvriesproducten in het koelgedeelte ontdooien.

Mijn koel- of vrieskast wordt door Liebherr omgeruild. Kan ik mijn diepvrieskast in een onverwarmde ruimte plaatsen? Ik sprak met iemand die een Liebher heeft en die heeft hem al jaar continu draaien zonder ooit ontdooid te hebben. NoFrost vriezer vriest niet goed of geeft alarm. Reparatur Liebherr Gefrierschrank vereist.


De diepvrieskast dient voor huishoudelijk gebruik voor het invriezen van verse. Liebherr, Bosch, Etna, Whirlpool vriezers en meer witgoed! Liebherr comfort diepvrieskast lades in prima staat, klasse a++, superfrost functie. Ik heb een koel-vriescombinatie van Liebherr.


Deze heeft een digitale uitlezing met alarm bij de hoge temperatuur. Alles nagekeken, ook de watertoevoer, aan en uit gezet maar alarm blijft terugkomen. Als de lampen uit gaan en het alarm onregelmatig piept denk ik dat het.


LIEBHERR, grijs metallic met nog jaar complete garantie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts