donderdag 23 november 2017

Tijdschakelaar instellen

Ik wil een tijdschakelaar met pinnetjes gebruiken voor de eerste keer. Alleen heb ik helaas de beschrijving niet. Kan iemand me misschien uitleggen hoe dit .

Ik kom er niet helemaal uit; de handleiding…. Een tijdschakelklok dient voor het in- en uitschakelen van apparaten of lampen op vooraf ingestelde tijden. Omdat mijn kamer op de begane grond is en niemand hier uitzicht op heeft leek het me wel slim om een lamp op een tijdschakelaar te zetten . In deze video ziet u hoe u op eenvoudige wijze de analoge tijdschakelaar van Legrand instelt.

Ik ben zojuist een mechanische tijdschakelaar gaan kopen en heb hem ingesteld. Maar nu snap ik niet goed wat je met die . Download hier gratis uw Gamma Schakelklok handleiding. Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw apparaat.


Download hier gratis uw Schakelklok handleiding. Download hier gratis uw Tijdschakelklok handleiding. Er zijn rijen met pinnen binnenring en een buitenring.

Instellen actuele tijd: Verdraai de tijdschijf in de richting van de klok totdat de actuele tijd bij het markeringsstreepje staat. Instellen actuele dag en tijd: druk op toets CLOCK en houd deze continu ingedrukt tijdens het instellen druk herhaaldelijk op toets. Nou zat de schakelaar in een geplastificeerde verpakking; ik dacht dat er wel een handleiding bij zou zitten, maar NEE! Sad Hoe werkt een eenvoudige tijdschakelaar, eentje waarbij je de pinnetjes moet omklappen. Productinformatie; Reviews; Handleiding; Bestel- en bezorginformatie . Een tijdschakelaar is vooral bekend als een manier om inbrekers tijdens vakantie buiten de deur te houden, door de schakelaar het licht te . Instellen van plug-in digitale schakelklok No.


Schakelklok 17286De SelectTime schakelklok met op de achterkant nummer . Inbouw-schakelklok Digitaal Weekprogramma GAO EFP700ET 18W IPCountdown-functie, Programmafunctie, Toevalsfunctie, Gangreserve, Incl. Met de tijdschakelaar stelt u de tijd in waarop een elektrisch apparaat. U kunt per dag diverse aan en uit momenten instellen, met een duur . Druk op de “clock” toets en druk gelijkertijd op D+ (dag), H+.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts