donderdag 30 november 2017

Wasmiddel aldi

Geconcentreerd vloeibaar wasmiddel voor uw witte en gekleurde was. Vloeibaar wasmiddel wit: als beste getest door De Consumentenbon februari en . Ik was altijd met een aldi wasmiddel, dat wast superschoon en is goedkoop.

Una vloeibaar van Aldi en Formil poeder van Lidl. De huismerk wasmiddelen van de Aldi (Una) en Lidl (Formil) komen als beste uit de test. Dit geldt voor zowel de poeder als de vloeibare variant.


Ik heb dat spul van lidl en aldi bij elkaar gegooid had ik een hele emmel vol met waspoeder en goedkoop ook.

De poeder witwasmiddelen van Aldi en Lidl wassen het schoonst. Een goed A-merk totaalwasmiddel kost meer dan het dubbele per wasbeurt. De wasmiddelen voor de bonte was van de supermarkten Aldi en Lidl scoren goed en staan met vier producten in de top zes van bontwasmiddelen.

We moeten er bovendien bij vermelden dat het wasmiddel van de Aldi als beste is getest tijdens een onderzoek van de consumentenbond in . Ik gebruikte altijd vloeibaar wasmiddel, maar omdat ik steeds meer. Omdat ik gelezen had dat die van die Aldi goed zou zijn, heb ik die nu . Voorheen reed ik speciaal om voor het wasmiddel van de Lidl, nu kan ik ook weer bij de Aldi terecht. Nu heb ik wasmiddel bij de aldi gekocht en die ruikt erg lekker als de was hangt, maar daarna met dragen ruik ik het eigenlijk niet echt meer.


Wat leid tot dure reparatie`s Bij elke wasbeurt eetlepel waspoeder bij voorkeur uit de aldi (de goedkoopste) + een hoeveelheid zout. Lidl en Aldi adverteren tegen elkaar op met wasmiddeltests deze maand februari van de Consumentenbond. Meestal zit je hele machine vol met aangekoekt wasmiddel en. Misschien zijn er nog mensen met een stinkende was die Una (Aldi) . Zelf wasmiddel maken, simpel en goedkoop!


Aldi) + water = goed euro niet alleen 5 . Hieronder wordt een aantal veel in wasmiddel voorkomende ingrediënten kort besproken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts