maandag 11 december 2017

Houten snijplank zonnebloemolie

Wat is de beste olie om je houten snijplank te onderhouden? Verleng de levensduur van je houten snijplank. Een snijplank van hout, glas of kunststof – wat is nu eigenlijk het juiste materiaal voor het.

Zeer geschikt zijn bijvoorbeeld zonnebloemolie of paraffineolie. Het onderhoud van een houten snijplank roept nog wel eens vragen op bij onze klanten. Want hoe zorg je ervoor dat een mooie houten snijplank jarenlang . Vandaag zijn mijn houten snijplanken toe aan een olielaagje.


Meestal controleer en slijp ik dan ook gelijk mijn messen. Welke olie gebruiken jullie om nieuwe houten snijplanken voor te behandelen. Houten snijplanken gaan een leven lang mee, op voorwaarde dat je ze goed.


Nooit een snijplank insmeren met olie,ziet er dan wel mooi uit maar is niet goed voor de. Ik heb een kopshouten snijplank van beukenhout. Een houten snijplank is mooi in de keuken. Het is en blijft een natuurproduct en moet daarom goed onderhouden worden. Had al een jaar of wat beukenhouten balkjes liggen en hier een kops.


Zonnebloemolie, olijfolie, etc doen dat niet, maar worden rans. Nu wil ik dus een houten snijplank kopen. Maar ben wat in het ongewisse over het onderhou Ik lees namelijk veel uiteenlopende zaken. Welke olie gebruiken jullie om nieuwe houten snijplanken voor te.


Lees ik dat ik de plank moet behandelen met olie. Maar aan alledaagse houten snijplanken kleven nadelen. Hij moet van tijd tot tijd in de sla- of de zonnebloemolie worden gezet. Hoe kan ik het beste mijn houten snijplank onderhouden?


Voor de onderhoud van uw houten snijplank adviseren wij u het volgende: De snijplank dient . Het is daarom van belang een houten snijplank goed te onderhouden. Voordat u de snijplank gaat gebruiken doet u er goed aan de houten snijplank. Deze prachtige luxe snijplank van Voccelli is gemaakt van Beukenhout. De plank kan dienen als snijblok in de keuken. Daarnaast werd lange tijd gedacht dat houten snijplanken weliswaar.


Zowel houten als plastic oppervlakten zijn gevoelig voor bacteriën als ze niet goed worden schoongemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts