dinsdag 26 december 2017

Latte macchiato caramel maken

Say goodbye to Starbucks dit kan jij zelf. Ik drink mijn koffie eigenlijk altijd zwart, . Onze favoriete koffie to-go als we zin hebben in zoet?

Je kunt 'm natuurlijk ook lekker thuis maken met goede espresso en . Om het af te maken spuit je een toef slagroom op de koffie. I posted a picture of my home made Starbucks Caramel Macchiato a couple weeks ago on my social. Can you make a recipe for the salted caramel latte next?

In dit filmpje laat ik zien hoe je makkelijk en snel een heerlijke latte macchiato met caramel kunt maken. Zoals ik ook in het filmpje zeg drink ik . In dit artikel deel ik de DIY STARBUCKS Salted Caramel Mocha Latte met jullie! Een heerlijke mocha drank met een kick van zout en caramel. Naast espresso en melk wordt bij een “latte macchiato” ook een heerlijke karamelsiroop toegevoegd. Ervaar deze harmonieuze en zoete verleiding!


In deze korte video wordt uitgelegd hoe wij onze latte macchiato maken. Ik ben helemaal verkocht door de Caramel Macchiato van Starbucks. Als je een keertje indruk wilt maken op een vriend of vriendin, dan is het lekker om een latte macchiato te serveren.

Er is ook een lekkere variant op de latte macchiato namelijk een iced-latte!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts