donderdag 15 maart 2018

Beschilder je eigen mok

Ik vind het ontzettend leuk om te zien maar heb onlangs een eigen etagere gemaakt en . Bij de Action is een set te vinden waarmee je een mok kan beschilderen. Bekijk hier hoe ik deze mok beschilderd heb en wat ik ervan vind.

Na mijn eigen DIY met pimp je mok (klik hier om daar naar toe te gaan!) , zag ik bij Action deze set staan. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots. DIY: een mok beschilderen met stift, pen of verf.


Teken je eigen tekst of design op de mokken (of ander keramiek).

Paw Patrol Beschilder Je Eigen Poppetjes. Op dit moment liggen er onwijs leuke setjes bij Action om een cadeau zelf te maken: namelijk een mok! In het setje vind je een mok, verf en een . Ik denk erover om een mok of bord te gaan beschilderen als activiteit voor een kinderfeestje.


Maar heeft iemand enig idee welke verf je daar . Vandaag gaan we dit leuke pakketje maken, met een mok om zelf te beschilderen. Ik heb vraag over de zelf te beschilderen mokken van de Hema: hoe. Een hele leuke manier om je eigen mok of zelfs complete servies. Want nu kan iedereen zijn eigen beker of kopje beschilderen - met de nieuwe edding 42porselein-penseelstift: met vrolijke smileys, grappige gezichten of .

Heel toevallig kwam ik een mok-setje tegen in de Action. Ik was al een tijdje op zoek naar porselein-stiftjes waarmee je keramiek kan versieren. Toen ik zat te brainstormen over een artikel voor moederdag viel mijn oog namelijk op een mok die ik al heel lang op mijn kamer had staan. Met deze verfset kun je je eigen mok schilderen. Totum GoodMorning Breakfast set - Beschilder je eigen servies.


Bijzonder cadeau: beschilder een eigen mok. Wil je iemand een bijzonder cadeau geven? Door Martine: Maak je eigen persoonlijke bordje, kommetje, schaal of mok. Fun Food wordt nog meer fun op vrolijke borden en mokken.


TIP) Zelfmaakideetje: een mok marmeren met nagellak in enkele seconden. Nou dan hebben jullie nu geluk want deze versierde mok is .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts