maandag 26 maart 2018

Kernthermometer ikea

Hebben jullie ervaringen met de ikea thermometer die jullie met mij willen delen? Doet het hier inderdaad ook prima als kernthermometer. Gerookte kipfilets op Noskos' wijzeberichtenjan 2015Ikea thermometer geschikt om bbq temp te meten?

Beginnen met slow cooken, maar eerste hulp nodig. Als je niet aan het verhuizen of verbouwen bent, probeert de gemiddelde mens IKEA zoveel mogelijk te vermijden. Op bovenstaande foto staan kernthermometers.


Al een tijdje gebruikte ik de kernthermometer van mijn moeder voor de.

De sondes van de fantast (ikea) gaan bij mij kapot, en ik weet nu . Kernthermometer problemenberichtenjuli 2015Kwaliteit Fantastberichtenaug 2012Kernthermometer gesloopt? Maar ik heb bij de Ikea een Fantast digitale thermometer gekocht voor. Ik gebruik zelf de kernthermometer van Cooking al jaren met plezier.


Een hoop anderen gebruiken de Fantast (what's in a name) van Ikea. Ach, als het helemaal niet meer werkt liggen ze nu voor maar ipv bij de IKEA. Bedoel je met defect trouwens dat hij geen metingen . De digitale kernthermometer van CDN is een goedkope thermometer die een groter bereik heeft dan de IKEA fantast, die maar tot 130°C kan.

Vlees-, frituur- en suikerthermometers zijn vaak kernthermometers. Met of zonder clip (voor ophangen aan de pan) en soms met een sonde. Als je een Ikea in de buurt hebt dan hebben ze daar voor ongeveer € - een prima thermometertje dat je ook als kerntemperatuurmeter of als . Bekijk en download hier de handleiding van Ikea FRAMTID OVOven (pagina van 21) (Nederlands). Ook voor ondersteuning en handleiding per email. Ik heb trouwens ook begrepen dat die thermometer van Ikea niet nauwkeurig is,.


Ik had hem gekocht als kernthermometer voor bij de bbq. Heb nu de Ikea vleesthermometer, ook heel goed(koop) maar niet draadloos. Zal eens kijken of onze Leen ze nog heeft.


Bij de Ikea de FANTAST gekocht, vergelijkbare functionaliteit met: OFF stan veel betere magneet, robuuster uitgevoer en als klapper op de vuurpijl voor de . Een digitale kernthermometer annex kookwekker zomaar voor een Ikea-prijsje (!). Dit kun je meten met een digitale kernthermometer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts