dinsdag 19 mei 2015

Sligro wijnklimaatkast

Sligro is de horeca groothandel voor foodprofessionals. Wij bieden een groot assortiment foo non-foo vers en wijn met uitstekende service. A-merken en exclusieve (eigen) merken van Sligro.

Liebherr WTb 4212-Wijnklimaatkast 401L, A, zwart Vanaf € 1399. Deze pagina toont je informatie over deze promotie. Vergelijk een ruim assortiment van huishoudelijke apparatuur met de beste aanbiedingen Bestel merken zoals Philips, AEG, Miele en Bosch.

De wijnklimaatkast met regelbare temperatuurzones: perfecte ruimte om uw wijn te bewaren bij de ideale temperatuur. Wijnklimaatkast met fraaie zwarte buitenzijde en bruine deur met getint dubbel glas. Uitgevoerd met verstelbare flessendragers, digitale thermost.


Morgen te koop bij Lidl, een wijnklimaatkast voor 1euro. Mijn klimaatkast komt van de Sligro-opruiming en kostte me de helft van het Lidl . Liebherr wijnklimaatkast, wijnkoelkast of wijnkast met Laagste Prijsgarantie en GRATIS LEVERING! Wijnkasten, wijnrekken, wijnkelder koeling.


EuroCave vindt u alles om uw wijn perfect te bewaren en te serveren. Wijnklimaatkast met fraaie zwarte buitenzijde compleet met binnenverlichting en verstelbare flessendragers.

Ik zie dat het een Prima Donna is van de Sligro. Wijnbewaarkasten en Wijnklimaatkasten Het grote verschil zit hem . Doet u inkopen bij Sligro, dan profiteert u van een ruim en divers. Liebherr wijnklimaatkast, wijnkoelkast of wijnkast op maat Tegen LAAGSTE . Een wijnklimaatkast heb ik niet, ik wilde er wel eens maar ik vond ze te duur.


Liebherr, af en toe in de aanbieding bij Sligro. Wijnklimaatkast Tefcold 1x Wijnklimaatkast Tefcold bx dx h185.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts