vrijdag 13 november 2015

Essence make up sponge

Breng je foundation, concealer, blush en poeder aan met de multifunctionele Essence Make-Up Poeder Sponsjes. In deze video laat ik zien hoe de Essence Make-Up Sponge werkt en vertel ik mijn ervaringen en mening. Het assortiment gereedschap dat Catrice en Essence aanbieden is onlangs uitgebreid.

Nieuw zijn de Make Up Blending Sponge voor stucen . Waar ik het meest benieuwd naar was, was de Make Up Sponge van Essence. Ik gebruik al enige tijd met veel plezier de BeautyBlender. Toen ik de nieuwe Beautyblender dupe van Essence, of de make-up sponge, net nieuw had was ik vastberaden er een review over te doen.

In deze video review ik de Essence Make Up Sponge van €99. In het nieuwe assortiment van Essence is vanaf nu een heuse beautyblender dupe te vinden in de vorm van de make-up sponge! Vandaag een eerste indruk van de Catrice Make-up Sponge.


Essence en na keer wassen had deze al scheurtjes. Essence make-up sponge is another cheap dupe which came out quite fast after the beautyblender craze. Deze BB cream van Catrice en de make-up sponge van Essence zorgen voor een perfecte basis!


Zowel Essence als Catrice bracht een BB . Makeup Blending Sponge, Beauty Blender and Original Beauty Blender. Essence beauty blender dupeVS The original beauty blender.

Las er gister over (had er laatst ook toevallig iets over gezien). Miss Lipgloss heeft het op haar blog staan en er is een filmpje van. So awhile back when I was just randomly passing by the Essence stan I noticed their Make up sponge. As much as we love this tiny makeup enhancer, we also realize that a $sponge can be a tough buy for frugal shoppers. These soft, multi-purpose sponges are great for applying and blending foundation, eye makeup and more.


The teardrop shape makes application easy. Essence make-up sponge: wat vind ik ervan? Jullie kennen 'm vast allemaal wel: de beautyblender. Vandaag wil ik je twee Essence producten laten zien waar ik zelf nieuwsgierig naar was: Brush Cleanser en Make-up Concealer Sponge. Der Schwamm von Essence riss sofort: erst sog er sich voll mit Wasser und schwoll unglaublich an.


Shop from the world's largest selection and best deals for Essence of Beauty Makeup Sponges, Applicators Cotton. No where even close to the beauty blender, it's not dense and it just absorbs my . Próbáltátok már a Beauty Blendert, vagy az Essence Make-up Sponge-t? Shop online for Essence Of Beauty Wedges at CVS.


Find Makeup Brushes Applicators and other Beauty Tools Accessories products at CVS. Read Essence Makeup Sponge Reviews and Customer Ratings on black opal solimakeup blender brush,makeup foundation application,black liquid latex, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts