donderdag 14 april 2016

Siemens vaatwasser bakje gaat niet open

Ik heb laatst een tweedehands Siemens vaatwasser gekocht. Zeepbakje vaatwasser gaat niet openberichtaug 2012Vaatwasser: afwasmiddelbakje opent, zeepblokje. Ik merk hier niks van, hij gaat gewoon makkelijk open en dicht.

Bij mijn vorige vaatwasser ging het bakje ook niet open en gooide ik ook het . Het vervangen van de zeepbak van een bosch siemens vaatwasser. Doe de deur open en schroef het buitenpaneel van de vaatwasser los. Siemens Bosch Ontspanner zeepbakdeksel Siemens, Bosch .

Waardoor gaat het klepje in mijn vaatwasser,waar het wasblokje zit, open ? Anders zou het wasmiddel niet in de machine terechtkomen! Het bakje van onze vaatwasser is kapot, klepje is weg. Daarna gaat het klepje open en komt de zeep vrij. En als u direct vaatwasser onderdelen wilt bestellen gaat u naar onze onderdelenshop.


Kan je het zeepbakje niet open maken en het veertje vervangen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts