dinsdag 26 april 2016

Trimsalon miranda den haag

Mijn naam is Miranda de Ridder en ik ben al sinds 19werkzaam als trimster van honden. Bel dan met gerust één van onderstaande nummers: 070-3560912; 06-42526055. Het adres van de trimsalon: Hortensiastraat 125NR Den-Haag .

Pello weet de route vanaf de tram naar Miranda te vinden. Super trimster t ziet er altijd weer tip top uit. Miranda uw hondenkapster in Den Haag, Hortensiastraat 13 2563NR - Telefoonnummer, informatie en kaart van Miranda uw hondenkapster - Rubriek . Zijn baasje was er erg blij mee, en ging weer door heel Den Haag wandelen,want hij mocht weer gezien worden.

Welkom op de website van trimsalon Miranda,. Mijn naam is Miranda Knezevic en ben de trotse eigenaresse van Trimsalon Miranda. Miranda uw hondenkapster uit Den Haag is deze maand verkozen tot. Eigenaresse Miranda de Ridder vertelt hoe zij haar eigen trimsalon . Welkom op de site van Hondentrimsalon Miranda!


Mijn naam is Miranda Groenen- Pannekoek en woon samen met mijn man . Hondentrimmer in Den Haag, vind een hondentrimmer en alles over honden trimmen. Miranda uw hondenkapster in Den Haag heeft nog beoordelingen ontvangen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts