vrijdag 1 april 2016

Taartdozen kopen hema

Taartdoos met kijkvenster met een inlay voor muffins. Gewoon hier bij de webshop en als ik echt omhoog zit bij de Hema.

Pagina 1)berichtenjuni 2010taartdozen (plastic) (Pagina 1)berichtenfeb 2010kartonnen taartdozen (Pagina 1)berichtensept 2006Meer resultaten van forum. Ik zoekt taartdozen met de bovenstaande afmetingen, zodat een HEMA-taart er. Daarom heeft hema een breed assortiment bakartikelen.

Taartdozen, gebaksdozen met zwanenhalssluiting een budget taartdoos bodem en deksel snel . Vorige week had ik gebak besteld bij de hema in valkenburg. Door gebrek aan tijd was mijn vader deze voor mij gaan afhalen. HEMA verkoopt vaak taartdozen, prijs tussen en per doos. Niet elke HEMA doet dit en anders kun je bij verschillende bakkers .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts