donderdag 30 oktober 2014

Make up spons kruidvat

Essence Waterproof Make-up Remover Doekjes. True Spirit Extra Absorberend Gezichtsreinigingsspons. Gebruik de Catrice Make-Up Blending Sponge om foundation op je gezicht aan te brengen.

Met de afgeronde kant breng je de foundation aan op grote . Breng je gezichtsmake-up perfect aan met deze Kruidvat Beauty Essentials Make-up Spons. En daarom hebben wij ruim 26make-up producten in ons assortiment. Deze is van Beauty Essentials (koop je bij Kruidvat) en kost €99.

Verzorging: een elegante, dubbelzijdige make-up spons van zacht . Bij kruidvat kwam ik deze spons tegen voor je make-up. En ja, die moet ik dan natuurlijk proberen, dus ik nam hem mee. Laatst was ik even aan het snuffelen bij Kruidvat.


De spons lijkt erg een Beautyblender, een dure en professionele spons. Een tijdje geleden had Kruidvat zo'n make-up spons in de folder staan in bijzondere vormen. Ik was erg benieuwd en nam een spons mee om . De Essence Make-up Sponge is voor €bij Kruidvat te koop.


Vandaag een eerste indruk van de Catrice Make-up Sponge.

Sponge is voor €verkrijgbaar bij de grote Catrice schappen bij Kruidvat. Nu heb ik bij het Kruidvat een nieuwe Beautyblender gekocht van Beauty Essentials. Ik doe vaak mijn oog makeup eerst en moet dan echt een beetje worstelen om de concealer goed te blenden. De Essence make-up sponge is voor € verkrijgbaar bij de Kruidvat filialen met een tweede Essence schap. Vandaag toon ik jullie mijn eerste indruk van de True Spirit make-up Spons die ik bij Kruidvat kocht!


Ik kan alvast zeggen dat ik best onder de . Waar ik het meest benieuwd naar was, was de Make Up Sponge van Essence. Essence Make Up Sponge is te koop bij Kruidvat, voor € 99. Contouren hoort eigenlijk bij een fotomake-up maar tegenwoordig. Een tijdje terug was ik naar de Primark geweest. Ik had daar naast kleding ook deze make up spons gekocht.


Toch werd ik nieuwsgierig toen ik deze make-up spons zag liggen in de Kruidvat. Door zijn gekke vorm was ik eigenlijk toch wel heel benieuwd .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts