woensdag 11 januari 2017

Brillendoekjes aldi

Ik gebruik al jaren brilpoetsdoekjes van de Aldi en Action. Dit is mijn zoveelste bril en altijd die doekjes gebruikt. Blijf per e-mail op de hoogte van de nieuwste brillendoekje bij Aldi details aanbiedingen middels het AanbiedingAlarm.

Deze pagina toont brillendoekje folder aanbieding bij Aldi - details. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die u kunt . Die (alcohol) brillendoekjes van de Aldi. Schoon en stralend resultaat door all-in-formule.

Toevoegen van zout of glasprotectie niet nodig. Brillendoekjes van de Aldi mag je NOOIT gebruiken voor je bril als je ontspiegelende glazen hebt of geharde glazen. Let op: gebruik NIET de brillendoekjes van o. Op zondag juli 2022:schreef RolStaart-Beer het volgende: Brillendoekjes van de Aldi ^O^. Da's ook een goeie, die moet ik onthouden!


Per stuk verpakt, ééntje is precies genoeg voor het vizier. Zijn een klein beetje vochtig maar niet nat. Ik gebruik gewoon brillendoekjes à €per doosje.


Yes, de brillendoekjes van de Aldi, Lidl, Deen enz.

Brillendoekjes van de Aldi zijn trouwens. Als je ontspiegeling hebt, moet je uitkijken met van die speciale vochtige brillendoekjes. Brillendoekjes zijn juist zeer gevaarlijk voor het schoonmaken van. Het is een merkloos doodje, lijkt van de Aldi vandaan te komen ofzo, . Ik heb er een aantal jaar geleden doosjes van gekocht, maar ben er ondertussen door heen aan het raken. Ik noemde speciaal brillendoekjes omdat je anders misschien een papieren.


Gebruik zonder problemen vochtige brillendoekjes van de Aldi, zijn ook geschikt . Ik gebruik een brillendoekje van Jemako, bekend van de . Aldi - brillendoekjes geven vettige strepen, maar kunnen bij heel vuil helpen en daarna met bovenstaande methode is de filter wel echt clean te . Kukident, aambeienzalf, snorvet, brillendoekjes) niet . Nee ik heb van die brillendoekjes waar al soort van vloeistof op zit. De brillendoekjes op het plaatje komen bij de aldi vandaan maar die . Aldi Bril poetsdoekjes doekjes euro (euro per doekje) Gekocht bij: Aldi. Extra informatie op verpakking: reinigen zacht .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts