maandag 28 september 2015

Bobble fles gebruiksaanwijzing

Ik heb een aantal van deze nieuwe hippe flessen getest, lees hier wat ik. Stond niet in de gebruiksaanwijzing en Bobble pakte dat keurig op . Dat is ook meteen de reden waarom je je vraagtekens bij de Bobble kan plaatsen: een flesje met een filter.

De Bobble waterfles is een stijlvolle en herbruikbare fles, die water filtert terwijl je drinkt. Omdat het water uit de winkel iets beter is gezuiverd en naar mijn mening beter smaakt. De bedenkers van de Bobble fles hebben daar iets op bedacht. De Bobble Infuse waterfles met filter of fruitfilter is .

Pasgeleden heb ik een Bobble waterfles 5ml gekregen om mee te nemen op mijn reis door Azië. Twee soorten flessen die steeds meer populariteit genieten onder dansers zijn van de merken Bobble en de Dopper. Het koolstoffilter van de Bobble verwijdert kalk en chloor uit kraanwater en zorgt voor smaak- en.


Belangrijk: zie de gebruiksaanwijzing op deze productpagina. De Bobble is een gepatenteerde, stijlvolle en herbruikbare fles (5ml) die water filtert terwijl je drinkt. Dat komt door het ingenieuze recyclebare koolstoffilter.


Een paar maanden geleden schreef ik over de aankoop van een waterfles met ingebouwd koolstoffilter: de Bobble.

De Bobble waterfles is een stijlvolle, herbruikbare fles die water filtert met. Zo is een Bobble fles overal makkelijk mee naar toe te nemen en geschikt voor ieder . Totdat ik zag dat Brita die 'to go' flessen nieuw heeft, BPA vrij. Ik begreep dat die Bobble flessen (ik heb deze zelf niet) lastig zijn om uit te drinken, dat is bij. Das nog eens handig Ik en gebruiksaanwijzingen – uhuuu. De makers van de fles zijn wel super fanatiek geweest door de teller tot 12.


Jammer want ik had eerder al een bobble waterfles en die drinkt . Bobble waterfles rozebobble is een gepatenteerde, stijlvolle en herbruikbare fles die water filter terwijl je drinkt. De bobble waterfles is inmiddels een groot succes in Amerika en. Elke bobble waterfles wordt geleverd met een duidelijk gebruiksaanwijzing . Ik spoel een filter voor ik het in de kan stop altijd minstens twee maal door met een hele kan (liter) water, conform de gebruiksaanwijzing. Je sluit de slangen aan (even de gebruiksaanwijzing lezen) et, voila, you're good to go!


Dit handige meeneemflesje is voor het grootste gedeelte gemaakt van gerecycled materiaal, vrij van de schadelijk geachte stof BPA.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts