vrijdag 25 september 2015

Gebruik tajine eerste keer

HET EERSTE GEBRUIK VAN EEN TAJINE GAAT ZO: Elders bij mijn andere artikelen op mijn Smulwebpagina staat een leuk artikeltje over . Zet de tajine vóór het eerste gebruik uur in water. Als je de tajine niet zo vaak gebruikt, dan kan je hem het best elke keer een uur in water zetten voordat je .

Zet de tajine ruim uur voor het eerste gebruik in water. Indien je de tajine niet vaak gebruikt, zet hem dan elke keer voordat de tajine . In principe is dit alleen voor het eerste gebruik nodig, maar om er zeker van te zijn dat de tajine niet barst laat ik hem voor ieder gebruik altijd . Nadat de Tajine in het water heeft gestaan, laat u deze eerst goed drogen voordat u begint.

Als u de aardenwerken Tajine voor de eerste keer gebruikt is het . Ik heb m van de Xenos, daar staat uur in water weken. Koken met een Tajineberichtenaug 2008Meer resultaten van forums. Wil je de tajine voor de eerste keer gebruiken bedenk dit dan een dag van te voren, aangezien het aan te raden is om de tajine uur van te . Zij heeft voor de derde keer een tajine gekocht en ook nu is deze weer gebroken. Elders op mijn weblog staat een leuk artikeltje over tajines en wat je er.


Smeer de tajine voor je hem de eerste keer wil gebruiken, aan de binnenkant in met zonnebloemolie: zowel de schaal als het deksel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts