maandag 21 september 2015

Zelf wafels maken

Een waterdicht wafel recept dat zacht en krokant tegelijk is. De mogelijkheden zijn eindeloos - serveer met jam en boter voor een eenvoudige traktatie bij het . Gelukkig zijn wafels heel makkelijk zelf te maken.

Bij veel winkels kan je tegenwoordig een wafelijzer kopen met een ruit of ronde vorm. Ik vond dit recept zo lekker en fijn werken dat ik 'em maar meteen heb opgeschreven en deze steeds aanhoud wanneer ik wafels ga maken. Roer de boter met suiker, vanillesuiker en wat zout schuimig.


Je wilt zelf wafels maken maar je weet niet precies hoe je het moet maken.

Wij leggen precies uit je overheerlijke wafels kunt maken. Als je zelf wafels wil maken moet je een wafelijzer hebben maar dan maak je zelf heerlijke wafels met dit . Klop de eidooier met de suikeren vanillesuiker. Klop er de melk door en spatel er hetgram zelfrijzend bakmeel door.


Dit is vaak wel het geval bij de kant-en-klare wafels uit de supermarkt. Deze vind ik persoonlijk ook veel te zoet. Hier zie je hoe je lekkere wafels moet bakken! Brusselse wafels zijn een typisch Belgisch dessert maar is ondertussen wel al wereldwijd bekend. Al zin gekregen om zelf een Brusselse wafel te maken?


Wafels Recept: Gemakkelijk recept om overheerlijke wafels mee te maken. De platen kunnen verwisseld worden waardoor ik er ook zo een wafelijzer van kan maken. Het was al heel lang geleden dat ik zelf wafels had . Door hiernaast op akkoord te klikken of door gebruik te blijven maken van.


Serveer de wafels met een rozet slagroom en het fruit en lepel er chocolade over. Er is geen beschrijving beschikbaar voor dit resultaat vanwege de robots. Naast wafels, kun je namelijk ook panini's, brownies, tosti's en zelfs omeletten mee maken. Zeker een goede investering dus, zo'n wafelijzer in . Wie lust ze niet die heerlijke Belgische wafels.


Dus, maak het beslag lekker zelf, zou ik zeggen; zonder E nummers worden je. Die zijn ook erg goed gelukt, als we het zelf mogen zeggen. Hoe we op het idee kwamen om deze wafels te maken?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts