maandag 21 september 2015

Cupcakes bakken in airfryer

De Airfryer leent zich uitstekend voor het bakken van deze chocolade cupcakes. Heel graag wilde ik proberen cakejes te bakken in de airfryer. Daarvoor had ik schattige siliconen mini tulbandvormpjes gekocht.

Hiervoor haal je het mandje eruit en neem je silliconen cupcake vormpjes die je omkeert en tussen de inhammen van de ster plaatst. Blijf vooral lekker doorgaan met roosteren, bakken en frituren met de Airfryer. Passievrucht-sinaasappel cupcake uit de #airfryer Nodig voor 6 . Bak de cupcakes op 1graden gedurende minuten. Je kan het overzicht van Airfryer baktijden ook downloaden in een handig. Of als je die hebt silicone cupcake vormpjes die je op de bodem plaatst tussen . Nieuw nu ook een handige printversie kijk op Airfryer baktijden boekje voor.


Wat dacht jij van cupcake vormpjes gebruiken om eieren te bakken in de airfryer . Dit is een gewone cake, maar dan gemaakt in de airfryer. Bak de cake minuten in de airfryer tot een prikker in het midden van de cake gestoken er schoon . Bekijk hieronder een overzicht met bronnen waar je de lekkerste Airfryer recepten kunt bekijken en uitproberen natuurlijk. Hoe Muffins bakken in de Airfryer (for english recipe scroll down) Mocht je mijn pagina leuk vinden dan mag je hem Liken.


Verwarm de airfryer voor op 1graden Celsius (of volg de aanwijzingen in de gebruiksaanwijzing).

Zet de vormpjes in het mandje en bak de . This is how I made my first little cake in the Philips Airfryer. Hier laat ik jullie zien hoe ik mijn eerste. Wij gebruiken de airfryer vooral op patatjes in te bakken, bitterballen, gegrilde kip of kibbeling in op te warm, maar je kunt er ook eieren in . Tot nu toe hebben wij de airfryer het meest gebruikt voor het bakken van frietjes, aardappeltjes en broodjes en dit gaat allemaal al prima. Koken ~ Bakken ~ Groen Leven ~ Meer. Ik bakte de muffins minuten in een voorverwarmde airfryer op 1graden.


Chocolade cupcakes uit de Airfryer (of oven) - Meer over Ovens, Bakken en Cupcake. Wie wel eens wat wil bakken in de Airfryer, heeft een dilemma. Terwijl de aardappels bakken, snij de groenten in blokjes van ongeveer één cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts