woensdag 19 november 2014

Oranje lampje diepvries blijft branden

Ik heb een hele oude Bauknecht vriezer (jaar oud) die het nog prima doet. Er is echter probleempje: het oranje lampje blijft branden. Lampjes branden zwakberichtendec 2015Betekenis schakelaarstanden?

Oranje betekend toch dat hij aan het ontdooien is. Sowieso duurt het ff voordat alles koud is en best mogelijk dat er dan een lampje gaat branden. Oranje S-lampje diepvriezer blijft branden.


Hallo, Na het ontdooien en reiningen van mijn diepvriezer ( merk: Frigibel F2),blijft het oranje S-lampje branden.

Hallo het rode lampje van mijn diepvries Brand. Na het ontdooien blijft oranje lampje branden waarom. De diepvrieskast dient voor huishoudelijk gebruik voor.


Water dat achterblijft op de verlaagde bodem van het apparaat met een. Groenlampje = vriezer staat aan, Roodlampje betekent dat er een troomstoring is geweest, Oranjelampje is snelinvrieszen. De diepvriezer gaat over het algemeen piepen omdat er teveel onbevroren producten in één maal in het apparaat gestopt zijn.


De superfrost knop blijft branden maar dat hoort volgens die vrouw, als ik. Ik neem aan dat het groene lampje dient voor: stroom .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts