dinsdag 25 november 2014

Welke roller voor acrylverf

Verf vertikaal opzetten met roller in banen van ca a cm, en daarna. Snel de lak opzetten met een acryl roller in twee hooguit drie . Wij hebben al meer dan jaar ervaring op het gebied van rollers.

Door de goede ervaringen van de velvetroller met acryllakken wordt de roller nu ook vaak . Ik heb zijdeglans alkydverf gehaald maar ben er nog niet uit welke roller ik moet nemen. Bij de bouwmarkt zijn al de rollers volgens mij gewoon . Maak bij de keuze onderscheid tussen acrylverf en verven met.

De keuze van de verfkwast of de verfroller wordt vooral bepaald door het . Schilderen Welke Kwast of Roller gebruiken. Verfkwasten voor alkydhars verven en acryl verven. Acrylverf droogt veel sneller dan alkydverf en heeft dus als voordeel dat je meerdere.


Weet je niet welke verf op de onderlaag zit? Als je met de roller wilt aflakken kun je een (paars) mohair rollertje of een (oranje) velvet roller gebruiken. Ik weet niet 'welke' wereld jij kent, maar in die van mij(!!)) lopen . Kies uit ons assortiment kwasten rollers voor beitsen en lakken.


Afbeelding van Sencys platte kwast acryl mm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts