donderdag 27 november 2014

Wasdroger condens stoom opvangbak

Het is een opvangbak waar je de slang van een normale wasdroger op aan zou kunnen sluiten, zodat je geen afvoer naar buiten meer nodig . Wasdroger condens - stoom opvangbak - aanbiedingen, goedkoopste shops prijsvergelijking. In mijn nieuwe huis kan ik de slang van mijn droger niet uit het raam hangen, want dat is te ver weg.

De condens stoom opvangbak is vernieuwd: een verbeterde werking en een mooie . Bevestigingsmateriaal Product code: 1017761. Nedco is dé producent en leverancier voor de gevorderde doe-het-zelver en de professionele installateur wanneer het gaat om sanitaire ventilatieproducten en . Zorgt ervoor dat u de warme lucht uit de afvoer van uw wasdroger binnen kunt houden maar haalt wel het meeste vocht uit de lucht.

Venko wasdroger opvang bak l in nieuwe staat. Wasdroger Condens - Stoom Opvangbak - W3-30025. Onze droger heeft een uitlaat waaraan een slang zit bevestigd en aan het einde van die slag zit een condensopvangbak.


Zijn er hier mensen die zo'n condens stoom opvangbak hebben voor hun afvoerdroger? Ik vraag me af of de ruimte waar de droger staat niet. Een condensopvangbak vangt condens op van de wasdroger.


Er zijn ook condensdrogers waarbij het condenswater via een afvoerslang. Het voordeel van een condensdroger met opvangbak is dat deze in elke ruimte te plaatsen is. Morgen krijg ik een nieuwe wasmachine en een wasdroger.

Geschikt voor elk merk droger tot 25watt. Een wasdroger van Miele droogt uw wasgoed zeer behoedzaam. Sneller perfect gedroogd wasgoed: door stoom en warmte wordt uw wasgoed al in de droger gladgestreken. Categories: Droger Toebehoren, Keuken en Huishoud.


Deze condensopvangbak is geschikt voor elke luchtafvoerdroger en ideaal als uw woning geen normale slanguitgang heeft. En als u direct onderdelen voor uw droger wilt bestellen ga dan naar onze onderdelenshop. Mijn droger wordt wel warm, maar de was wordt niet droog.


Let er overigens wel altijd op dat u de stroom van de machine haalt voordat u eraan gaat sleutelen. Een wasdroger slurpt aardig wat stroom op. Daar wordt het water weer uit de lucht gehaald en komt in een opvangbak terecht.


Dit type gebruikt minder dan de helft van de stroom als afvoer- en condensdrogers. Maar intussen had ik een dikke badmat onder de droger gelegt stom. Zoals de warmtepompdroger en de gasgestookte droger. Een condensdroger condenseert de waterdamp in een opvangbak of laat deze rechtstreeks in een afvoer lopen.


Mijn oude vertrouwde droger (een Bauknecht condensdroger) is een model. Naast de grote hoeveelheid warmte die de droger aan de omgeving afgeeft lekt ook de opvangbak, waardoor we. De drogers van nu verbruiken een stuk minder stroom dan de drogers van.


Wasdroger condens, warmtepomp of luchtafvoer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts