woensdag 20 augustus 2014

Beko wasmachine doet niets meer

Als je wasmachine niet meer werkt is dat heel vervelend. Gelukkig kun je problemen vaak zelf oplossen. Zeepbakje is schoon, watertoevoer doet het, filter schoon, kortom wat is het?


Als uw wasmachine volledig niets doet, dan is het goed om na te lopen of dit. Heb mijn was er in gedaan, deurtje dicht wasmachine aan, niks. Lampjes branden allemaal niet en de deur wil ook niet meer open. Wasmachine pompt water niet weg en centrifugeert.


Ik heb een Beko wasmachine van een jaar of die het niet meer doet. Hij start niet, pompt geen water in de trommel en maakt geen . Met tips van de monteur zelf eenvoudig het probleem 'Wasmachine draait niet meer' repareren. Vaak is het iets simpels, zoals een kraan die niet geopend is of de stekker niet in het. Je vind hierover meer info bij het probleem wasmachine pakt geen water.


Gisteravond vroeg mijn vader aan mij of ik even naar de wasmachine kon kijken, omdat deze ineens niet meer aan ging. Repareer uw wasmachine zelf met tips van echte monteurs. Reparatie en onderhoud tips voor uw wasmachine. Mijn Beko wasmachine ( type : WMD 251M ) doet het niet meer. Toen ik de wasmachine wilde starten bleef de deurknop knipperen en ook . Hallo Ik heb een Beko wasmachine en deze stop nadat hij water heeft gepakt.


Kan ook zijn dat hij moet verwarmen en de besturing constateert dat dat niet gaat. Ik maak gebruik van een wasmachine merk Bauknecht type 774. Waarschijnlijk doet de deurvergrendeling het niet meer, even testen of de . Wanneer het deurtje van de wasmachine niet meer opengaat zijn er meerdere oorzaken en oplossingen. Wanneer de centrifuge van uw wasmachine niet meer werkt kunt u enkele. Als de machine het na ongeveer een minuut weer doet, dan weet u dat het goed zit!


Ik krijg de deur niet open om de was eruit te halen. Maar ik krijg de machine ook niet eens meer aan. Het mysterie is opgelost: onze wasmachine (Bauknecht type Stuttgart) heeft een dubbel deurslot waarvan. Als het ene sensortje stuk is, kan de centrifuge niet meer gaan werken maar draait het. Oh, vervelend als-ie het niet doet, is dat zeg.


Wel water, maar de machine doet niets: vaak is de elektronica kapot of de koolborstels van de. Hoe maak je een wasmachine die draait niet of centrifugaat repareren. Sinds een paar dagen stopt onze wasmachine er na een minuut mee.


PS, ik krijg het ijzerdraad van het rubber er niet meer om aan de buitenkant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts