donderdag 28 augustus 2014

Koel lunchbox

Of je naar school gaat, gaat werken of heerlijk gaat picknicken in het park, Frozzypack houdt iedere lunch of snack lekker koel. Lunchbox met verwijderbaar koelelement voor het extra lang vers houden van bijvoorbeeld salades. Inclusief mes en vork, dressing bakje en verwijderbaar .

Frozzypack lunchbox is een broodtrommel die zorgt dat je brood vers en koel blijft. Met de geïntegreerde koeling in de deksel zorgt de Frozzypack ervoor dat . Koeltas met Lunchbox en Koelelement - Roze. Ik kan mijn lunch niet in de koelkast zetten en bij gebrek aan ruimte laat ik mijn broodtrommel soms in mijn fietstas totdat ik ga lunchen.

Plaats het koelelementje uur in de vriezer en hou uw lunch heerlijk koel! Niets vervelender dan een lunchbox vol zachte, warme boterhammen. Hoe houd je die lunchbox koel tot de middag, als je hem 's ochtends al hebt ingepakt? Ideaal voor het buiten de koelkast bewaren van salades of fruit.


Eenvoudige lunchbox voor het meenemen van voorgesmeerde boterhammen. Het beleg is dan een tijd koel gebleven door de bevroren boterhammen, . Door speciaal koelelement is je lunch tot uur vers koel. Deze gekleurde lunchbox uit Zweden houdt eten onderweg lekker lang koel en fris, omdat het deksel een koelelement bevat. Dit Rosti Mepal koelelement is speciaal ontwikkeld voor de Mepal TAB lunchboxen en houdt je lunches zoals fruit, salades en boterhammen lekker koel op .

Handige lunchbox om mee te nemen naar je werk. Je eten blijft lekker koel dankzij het koelelement. Boterhammen, fruit, een drankje… Hup, mee in de lunchbox. Maar hoe houd je ze tot tussen de middag lekker als je ze 's ochtends al hebt ingepakt? Frozzypack houdt eten onderweg lekker lang koel en vers.


Frozzypack is een nieuwe generatie lunchbox uit Zweden die etenswaren koel houdt. Maar hoe houd je ze tot tussen de middag lekker als je ze 's ochtends al hebt . Lunchbox met koel-element: Frozzypack is een nieuwe generatie lunchboxes uit Zweden die etenswaren koel houdt. Een rvs lunchbox gaat jaren mee en is een gezonde en duurzame keuze. Thermosbakjes voor het warm of juist koel houden van je lunch.


Dus ik zoek ideetjes waar ik mijn lunchbox zoal mee zou kunnen vullen. Blijft dat dan ook lekker buiten de koelkast?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts