dinsdag 12 augustus 2014

Crock pot ervaringen

Wellicht een iet wat verwarrende titel voor deze review want inmiddels is het merk 'Crock Pot' zo bekend geworden dat de meeste mensen de . Mijn slowcooker van Crock Pot is liter en is geschikt voor – personen. Dat is in mijn ervaring niet helemaal juist :).

Al die tijd is mijn Crock-Pot mijn holy grail geweest, mijn beste. De Crock-Pot is een slow-cooker en bestaat uit een elektrische RVS buitenpan en een keramische binnenpan. Ik interviewde haar over haar ervaringen met deze slow cooker!


Ik zie op pinterest en kookblogs recepten gemaakt in de crockpot en aangezien in nog cadeaubonnen heb.

Ervaringen rijstkokernov 2012De slowcookerjan 2010Meer resultaten van forum. Mijn eerste grote liefde slowcooker is een CrockPot met timer. Je zou denken van wel, maar ik heb er echt geen ervaring mee Sorry! Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een slowcooker?


Welke Slowcookerberichtenjan 2016Slowcooker receptenberichtenfeb 2015Ervaring met een slow cooker? CrockPotberichtendec 2006Meer resultaten van forum. Ik ben op zoek naar een Slow cooker, maar heb geen flauw idee waar.


Wie heeft er al ervaring, goed of slecht, met een slow cooker en wil die . Vind hier alle reviews over de Crock-Pot Slowcooker Next Gen L bij Coolblue.

Tot nu toe geen negatieve ervaring meegemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts