maandag 18 augustus 2014

Gaskookplaat blijft niet branden

Als ik van de vier pitten aansteek dan blijft de ene de ene keer wel branden en anders is deze niet aan de praat te krijgen en de andere blijft . Op mijn gasfornuis blijft gaspit niet branden. Hij slaat wel aan (met zo'n automatische ontsteker), maar als ik de knop los laat gaat hij uit, heel .

Als het gas wel stroomt maar de pit wil niet branden dan zijn de kleine gaatjes of de sleuf onder de werkelijke brandergaatjes verstopt. Wij hebben een 5-pits whirlpool kookplaat met wokbrander. Hallo allemaal, brander van mijn pits kookplaat blijft niet branden als ik de gasknop loslaat. Als ik hem ingedrukt houdt doet de pit het .

Hoi, Weet niet of het een siemens is, wellicht kun je iets met deze info op forum:. Nu blijft echter een van de gaspitten niet branden. Ik heb de kookplaat er al uit gehad maar kan niets ontdekken. Normaal moet deze natuurlijk na een paar seconde de knop ingedrukt te houden blijven branden. Branders gaan niet aan, het duurt lang voor ze branden of blijven helemaal niet branden.


Als alles in orde is en het probleem blijft zich voordoen, neem dan contact op. Hoe dient een fornuis of kookplaat electrisch aangesloten te worden? De vlam blijft niet branden wanneer ik deze met de automatische ontsteker ontsteek.


Ik heb geen idee hoe ik dit moet vervangen.

De elektrische ontsteking van het gasfornuis werkt niet meer, dat geld voor al de. Mooie gaskookplaat , reeds jaar in bezit, jammer dat er geen onderdelen. De vlam is geel, zeer groot en brandt niet regelmatig.


Wanneer u gebruik maakt van butaan- of propaangas, . De ontsteking blijft dan tikken terwijl en vlam al brandt of de vonkontsteking blijft tikken wanneer de kookplaat niet gebruikt wordt. SER64XGNL Smeg gaskookplaat voor de LAAGSTE PRIJS. De ontsteking werkt niet goe de branders gaan geregeld weer uit zodra je de knop. Moet regelmatig langer dan minuut de knop ingedrukt houden voordat de vlam aanblijft.


Stop je te vroeg (dus de knop niet meer ingedrukt houden) dan gaat de brander uit. Vooraf kon ik niet zoveel gebruikerservaringen vinden over het plaatsen. Als de kookplaat boven de oven komt maak dan gebruik van een vaste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts