dinsdag 26 augustus 2014

Waterkan met kraantje xenos

Deze Ice Cold sapkan met kraan is niet alleen functioneel, maar heeft ook een decoratieve waarde op je tafel of in de keuken! Deze leuke limonadekan met kraan is een juweeltje! Koop de zomerse limonadekan met kraan bij Xenos.

De kan heeft een inhoud van liter en een grote . Xenos sap kan met kraan Mason jar look-a-like goedkoop budget sapjes, De Mason Jar sapkannen en glazen worden steeds populairder. De oorspronkelijk aanbieding, in de categorie sapkan bij winkel Xenos, die u zocht is verlopen. Xenos Favourites Mason jar set sapkan en beker.

Country Style sapkan is een glazen kan met kraantje en heeft een inhoud van l. Op Pinterest was ik ze al vaker tegengekomen, van die mooie glazen kannen met kraan voor limonade . Ik heb zelf ook zo'n kan met kraantje, misschien herinneren jullie die nog wel van. Nu bij Xenos een grote glazen tap voor maar een tientje! Al bij het eerste gebruik lekte het kraantje, die overigens geheel van.


Ik kon de kan dus linea recta naar de glasbak brengen en geloof het of . En dan vooral als ik naar de Action of de Xenos ga. Home haul: Xenos sapkan met kraantje Sapkan met kraantje .

De Mason Jar sapkannen en glazen worden steeds populairder. Ze staan mooi, zijn fotogeniek, lekker groot en ook nog eens erg handig. Hema maar merk nu al dat het kraantje geen blijvertje is. Deze mooie sapkan heeft een mooi , recht, cilindrisch model. Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke waterkan met een kraantje.


In sommige hotels, waar ik voor mijn werk . Limonadekan met kraan voor liter, hij is dus van glas en is er in verschillende kleuren. VÄNLIG kan, helder glas Hoogte: cm Inhoud: l.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts