maandag 19 januari 2015

Gas sproeiers kopen

Bestel direct onderdelen uit de categorie Gas sproeiers bij RestoParts. Snelle levertijd en grote voorraad onderdelen voor de horeca. Deze sproeiers zijn geschikt om uw brander om te bouwen van flessengas naar aardgas.

Universeel - Sproeierskit aardgas glem gas mb. De diameter van aardgas sproeiers is gewoonlijk drie keer zo groot als die voor propaangas. Maar hier werkt het fornuis op gas en daar heb ik een tank in de tuin met.


Aangezien wij hoorden van problemen met gaskookplaten in.

Bij dit bedrijf heb ik vervolgens de sproeiers kunnen kopen, ombouw heb ik zelf . Ik zou gewoon een aardgassproeier erbij kopen voor een paar euro. Ik moest wel een nieuw setje kopen, want degene die ik had hadden een te korte steel. Andere sproeiers zal gezien de leeftijd van het beestje wel een probleem.


Had ik me niet gerealiseer maar expansie van gas kost natuurlijk energie. Gewoon nieuwe sproeiers kopen en als ze niet passen omdat het .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts