donderdag 15 januari 2015

Schokdempers lg wasmachine

In dit voorbeeld gebruiken we een LG wasmachine welke geen grondplaat heeft, waardoor de schokdemper gemakkelijker te bereiken is. Schokbrekers voor je wasmachine vind je bij Gigaparts.

Kies uit ons uitgebreide assortiment Lg schokbreker onderdelen en accessoires voor uw Lg wasmachine. Wij hebben Lg schokbreker onderdelen en . Een video uitleg door PartsNL: Hoe vervang ik de schokbrekers van mijn wasmachine?

Al een tijdje heb ik last van een herriemakende wasmachine. Ik heb dus toch het idee dat het aan de vering of de schokdempers ligt. In het programma blijft ie regelmatig hangen op het centrifugeren.


Originele Schokbrekers van wasmachine Merk LG Omschrijving Wasmachine demper Kenmerk Suspa 100N Ø13mm Extra info Set a stuks OHG nr 000339A . Ik heb nieuwe schokdempers gekocht voor mijn lg 16wasmachine maar de oude er al uitgehaald. Vorige wasmachine gong jaar mee zonder problemen. De schokdempers waren binnen een half jaar reeds kapot.


Merk: LG Orgineelnummer: 383EER3001C Omschrijving: schokdemper, schokbreker stuks met bevestigings pennen.

Indesit, LG, Liebherr, Marijnen, Nilfisk, Numatic, Pelgrim, Philips, Samsung, . Wilt u een Lg onderdeel voor wasmachine snel kopen? Is misschien behuizingsran ir-sensor, aanloop of schokdemper . WD1274FBN Lg wasmachine onderdelen en accessoires - Lg WD1274FBN - draaithermostaat wasmachine, elektronik, reparatieset mechanisme, aandrijfwiel . Repareer uw wasmachine zelf met tips van echte monteurs. Wel zo goedkoop en verbazingwekkend eenvoudig.


Product groep Wasmachine onderdelen - Wasautomaat onderdelen - Merk - LG - Past in o. Schokdempers Lg wasmachine prijs is voor set van stuks. Wilt u weten of dit onderdeel ook in uw machine past, bel of mail ons, dan staan wij u graag te woord .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts