vrijdag 23 januari 2015

Vegetti blokker

Deze pagina toont je informatie over deze promotie. Afmetingen verpakking in cm (lxbxh), 13x25x70. Fast Easy; Make Thin or Thick Cuts; Gluten Free; Use with Your Favorite Sauces; Ergonomic Grip - Easy to Hold; Dishwasher Safe; Great for Diabetics. Online winkelen voor voordelige Kookgerei?


Veggetti is the fast, easy way to make vegetable spaghetti, ribbons and spirals.

The spiralizer is great for courgettes, squash, carrots, . Het ding' blijkt een Vegetti te heten en is voor 1te koop bij Blokker. Is dit een uitkomst of had ik inderdaad iets leukers voor mijn geld . Enkele weken geleden kocht ik in de Blokker een Vegetti spiralizer. Ik twijfelde al een tijdje om me er één aan te schaffen, maar het kwam er . This Pin was discovered by Denise Huinck. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Openingstijden Blokker in Zoetermeer, overzicht met openingstijden en koopavonden van alle Blokker vestigingen in Zoetermeer.


Vegetti plus van het merk JML verkrijgbaar bij Blokker voor slechts 14. Hoort onder Elektrische apparaten Diverse apparaten. Jml aanbiedingen oa Mediamarkt, Kijkshop, Blokker en Neckermann! Koop een Jml aanbieding voor de laagste prijs.


Bij de Blokker heb ik een Vegetti gehaald (199) die mooie groente pasta maakt. Mocht je dit niet hebben dan kun je met een kaasschaaf of .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts