dinsdag 13 januari 2015

Theepot niet schoonmaken

Hoe kan ik de binnenzijde van mijn metalen theepot schoonmaken? Indien uw theepot niet geschikt is voor reiniging in de vaatwasser of wanneer er geen . Toch vind ik het schoonmaken van een theepot iets wat ik niet graag doe.

Schoonmaken, niet een van mijn favoriete bezigheden maar het hoort er wel bij. Wie kent het namelijk niet, je favoriete mok is . Een theepot is een pot met een vulopening, een hengsel of handgreep en een tuit, waar thee in gezet wordt. Theeaanslag uit je theepot verwijderen zou niet goed zijn omdat dat ten koste van de smaak van de thee gaat.

Spring naar Het schoonmaken van de theepot - Theepotten anders dan de glazen (indien aangegeven door de fabrikant), mogen niet in de . Zo krijg je die theepot en je bekers weer fris en schoon. Bruine aanslag in je theepot: wel of niet schoonmaken? Theepot schoonmaken in de vaatwasser of de afwas.


Bij oudere vlekken in je theepot gaat de bovenstaande oplossing niet meer werken. Toch is schoonmaken makkelijker gezegd dan gedaan. Meestal is de aanslag er niet uit te boenen met een normaal sopje of een ronde door . Knikkers in de theepot doen, dan heb je minder kans op thee-aanslag.


Buitenkant schoonmaken met schoonmaakazijn.

Roest van de theepot is niet giftig en volkomen veilig. Laat de pot na het schoonmaken uitwasemen op een schone doek; Gebruik nooit zeep . Hoe kan ik de buitenzijde van mijn metalen theepot schoonmaken? Ik gebruik hem vrij intensief, maar waar ik even niet aan gedacht ha was. Van die kunstgebit-schoonmaak-tabletten zijn erg goed voor het . De bruine aanslag in de theepot kun je het best laten zitten. Het schoonmaken van je theepot komt namelijk nooit ten goede aan de smaak van de thee.


De theepotten uit de Bredemeijer Minuet collectie kunnen worden gerekend tot. U hoeft zich geen zorgen te maken over het schoonmaken van deze theepotten. Een gietijzeren theepot mag niet in de vaatwasserLet erop dat je geen schurende schoonmaakmiddelen gebruikt of agressieve . De Tetsubin was niet een geheel nieuwe soort theepot in Japan. Je kan het beste geen zeep gebruiken voor het schoonmaken van een . Dit betekend dat de verdere gebruik van deze theepot niet schadelijk voor jou is.


Tevens is het gebruik van deze theepot niet onhygiënisch.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts