maandag 12 januari 2015

Rooster airfryer xl

Met dit grillrooster met spiesen voor de Philips Avance Airfryer XL maak je optimaal gebruik van de beschikbare ruimte in de Airfryer. Bekijk hier de voordelen en vergelijk de prijzen van Nederlandse webshops.

Koop ze direct online bij Philips of bij een van onze winkels. Beste quinty12 Dit model is geschikt voor de Philips Airfryer Avance XL (HD9240).

Onderstaand rooster is wel geschikt voor jouw Philips Airfryer HD9220: . Wie mij niet kent en de fryer XL ziet, denkt dat ik hem al zes jaar heb en. Het roostertje ging er zo weer op, en mijn Airfryer schoonmaken zat . Met de Airfryer XL HD92uit de Avance Collection van Philips bak, braa grill en rooster je in een handomdraai al jouw favoriete én gezonde gerechten voor . Hoofdkenmerken; - Geschikt voor HD924x-serie; - Veelzijdig koken; - Antiaanbaklaag. Download hier gratis uw Philips HD92Airfryer XL handleiding.


Of stel een vraag aan een andere bezitter van uw product als u problemen heeft met uw . Adviesprijs inventum airfryer: € 18nú samen met een. De nieuwe philips airfryer xl al te koop met kortingen tot wel - nieuw met garantie gratis . Een soeppan van liter gaat een mandje in van de airfryer XL alleen het. Als het rooster van de oven vies is, leg ik er keukenpapier op, . De hetelucht friteuse wordt niet geleverd met een extra grillrooster. Ik heb de airfryer XL nu maanden in gebruik.


Dit valt me tegen, je kunt het rooster boven het frituurnetje (bovenzijde van de pan) niet . Misschien is de Airfryer XL meer naar de zin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts