woensdag 28 oktober 2015

Airfryer bloemkool

Waar de Airfryer ook uitstekend geschikt voor is, is voor het roosteren van groenten. Wat goed gaat, is bijvoorbeeld bloemkool. Wil je de bloemkool in de Airfryer roosteren, ga dan verder met punt 4.

Enige tijd geleden gaf ik een airfryer demonstratie, dit waren de. Bloemkool mengen met de olie en kruiden en minuten bakken op 170 . Nieuw nu ook een handige printversie kijk op Airfryer baktijden boekje voor een handig afdruk. Iemand enig idee hoe ik de bloemkool 'kook' in de airfryer?

Bloemkool eten we niet gekookt, maar geroosterd in de #Airfryer. Dan pas ontdek je hoeveel smaak er eigenlijk aan de roosjes zit. Dit overzicht van Airfryer baktijden bevat de tijden en temperaturen voor meer dan. In gedachte was ik al bezig de bloemkool te passen en te meten. Ik besloot de gok te wagen en er voor te gaan.


Bloemkool kaas kroketjes uit de airfryer voor de lunch! Je kunt ze ook maken zonder airfryer) Fijne donderdag. Uw philips airfryer is eigenlijk een soort hete lucht oven.


Veel lekkerder dan gekookte bloemkool als je het mij vraagt.

Laatst maakte ik bloemkool met ei wat goed in de smaak viel maar. Is het mogelijk om een dag lang van ontbijt tot avondeten te koken met de Philips Airfryer? Lees er alles over in dit uitgebreide artikel. Geroosterde bloemkool, heerlijke airfryer-gerechten, babi ketjap in de slowcooker en lekkere soepjes.


Denk bijvoorbeeld aan T-Bone steak, gevulde bloemkool en maïs kokos cake. En dat allemaal rechtstreeks uit je Airfryer. Vandaag heb ik deze tasty bloemkool kroketjes gemaakt met de airfryer voor de lunch.


Ze zijn heerlijk en onwijs makkelijk om te maken! Bloemkool en broccoli toevoegen en min. AirFryer: De airfryer eerst minuten voorverwarmen.


Deze bloemkool gehakt schotel maak je gemakkelijk in de airfryer of oven. Een heerlijk hoofdgerecht, wat gemakkelijk combineert met verschillende variant. De vis smaakte heerlijk met bloemkool uit de oven en gebakken aardappelpartjes.


Ik heb ze in de airfryer gebakken, maar je kunt ze natuurlijk . De Vivera Bloemkool Broccoli Rondo heeft een knapperig kosrtjes en serveer je zo bij iedere. Airfryer: Circa minuten verwarmen in de airfryer op 1°C.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts