vrijdag 23 oktober 2015

Snijplank proper maken

Vraag: Heeft iemand een advies hoe een kunststof-snijplank na na het. Dat is niet het geval, die kunststof planken zijn prima te reinigen. Een houten snijplank sluit zich niet om de viezigheid heen maar opent zich juist tijdens het reinigen.

Daar kun je dus gewoon alles uit de groef wassen. Ook vervelende geurtjes kunnen in de snijplank blijven zitten. Voorbeeldfoto van een snijplank die je schoon kun maken met een citroen.

Een snijplank wordt bij gebruik al snel vies en is . Ik heb gemarineerd vlees op mijn kunststof snijplank gesneden en nu is mijn witte snijplank oranje. Een houten snijplank of hakblok kan zeer hygiënisch in gebruik zijn. Hierbij wordt echter wel de voorwaarde gesteld dat de houten snijplank op correct.


Het schoonmaken van een houten snijplank is erg simpel wanneer . Mevrouw Van Vulpen zegt: 'Het schoonmaken van een houten snijplank is erg simpel wanneer deze goed geolied is. Het goed reinigen van snijplanken is essentieel voor een hygiënische keuken en het voorkomen van voedselbesmetting. Bij de kringloop heb ik een heel grote houten snijplank gekocht. Omdat ik niet weet wat er in het verleden zoal mee is .

Houten snijplanken zijn prachtig, maar een stuk moeilijker schoon te maken dan de plastic variant.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts