woensdag 21 oktober 2015

Diffuser fohn gebruiken

Een diffuser is een handig hulpstuk voor mensen met droog, pluizig haar. Een diffuser maak je vast op het uiteinde van de föhn . Krullend haar drogen - Hoe gebruik je de Dyson Diffuser (NL).

In dit filmpje laat Mascha zien hoe je een diffuser kan gebruiken. Dat is een speciaal opzetstuk voor je föhn. Let op: gebruik ook mousse voor een mooi effect!


Moet ik mijn haar eerst even een beetje gewoon droger fohnen, ga ik direct met de diffuser aan de slag?

Fohnen met diffuser: wat doe ik verkeerd? Tom Sebastian: 'Gebruik altijd een diffuser en zet de föhn op de laagste stand. Ga je de föhn alleen gebruiken om je haar te drogen?


Opzetstukken: De blaasmon diffuser en straightener! Buig je hoofd voorover en laat een gedeelte van je haar in de diffuser zakken. De beste manier om dit te bereiken en mooie krullen te maken is door het gebruik van een diffuser op je föhn. De brede kop van de diffuser verdeelt de lucht van . Vraag: Ik zou willen weten hoe ik een diffuser op de juiste manier moet gebruiken.


Ik kocht een nieuwe haardroger, met als hulpstuk een diffuser.

Ik heb een diffuser thuis, een opzetstuk voor de föhn speciaal bedoeld voor krullen, maar ik gebruik hem eigenlijk altijd verkeerd. Ik heb dan ook een strak productenregime en gebruik een mousse, krulcrème, salt- en heatspray, een föhn met diffuser, haarspray voor volume . Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. De Philips ThermoProtect HP82föhn beschermt je haar en laat je genieten van een snel.


Ionentechnologie; Keramische warmte-elementen; Inclusief diffuser. Gebruik je geen diffuser tijdens het föhnen dan worden je krullen uit model geblazen. Vooral bij lossere krultypes gebeurd dit snel. Is het echt zo dat als je krullen hebt en deze met een diffuser. Omdat je mousse hebt aangebracht voor het föhnen blijft je haar.


Gebruik het opzetstuk door een pluk haar in de diffuser te leggen en die . Ze gaan er bij mij snel doorheen, ik gebruik namelijk onwijs veel! Bij dat soort dagen pak ik een fohn met een diffuser opzetstuk. Als je geen diffuser hebt: Voorover gaan hangen, fohnen en ondertussen heel erg fanatiek je haar kneden.


Dit opzetstuk voorkomt dat de krullen uit je haar verdwijnen en zorgt er daarnaast voor dat je haar minder uitdroogt. Voor het mooi drogen van krullend haar kan je het beste een diffuser gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts