dinsdag 12 september 2017

Kort programma wasmachine zuiniger

Dus je snapt 'm al; we kunnen nu ook extra zuinig afwassen, hoe? Wat wasmachines wel doen bij een lang programma is bv. Een wasbeurt met de wasmachine kost namelijk veel energie.

Dit programma duurt vaak wat langer en is niet per se zuiniger. Uiteindelijk is het vaak minder efficiënt om voor een korte was, de hele machine te laten draaien. Het is zuiniger om op graden te wassen en je kunt het beste zo.


Daarom duurt een was op de eco-stand vaak iets langer dan een gewoon programma. Door je wasmachine en droger zuinig te gebruiken, kun je veel . Zo was je zuiniger met een volle trommel. Raadpleeg hiervoor de handleiding van je wasmachine.


Ik heb ook een eco programma op mijn wasmachine zitten,maar die gebruik ik nooit. Ik gebruik wel altijd het korte programma. Ik heb al een aantal wassen gedaan in mijn nieuwe wasmachine. Normaal duurt een programma ook uur, zonder de eco-stand.


Bij mijn wasmachine kun je de eco-stand niet combineren met kort. Het eco programma is vaak zuiniger dan kort programma omdat water .

Wasmachines met een kort programma helpen u besparen op energiekosten. Het is een energiezuinige A+ wasmachine met kg vulruimte. Een A++ wasmachine is zuinig met energie.


Gebruik zo vaak mogelijk het programma voor katoenwas; dat gaat het zuinigst om met water en elektriciteit. Wij testten het ecoprogramma van wasmachines: de Beko WMB. C katoenwasprogramma, voor even vuile was.


En die duurt bij mij uur en min en kort programma min.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts